| 
		
	 | 
	
		
		
		
		| 
		Suradnja knjižnica Geodetske i Graditeljske tehničke škole u preduskrsno vrijeme
		 | 
		 
		 | 
		 
		| Galerija slika [ Pic1 | Pic2 | Pic3 | Pic4 ]
		 | 
		 
		
		 
		 |  
		
		
		Nastavljamo se družiti ove kao i prošlih godina u preduskrsno vrijeme. Kolegica Martinović, knjižničarka Graditeljske škole, organizirala je i ove godine uskrsnu radionicu za svoje učenike, a nekoliko naših se priključilo u izradi pisanica s pomoću fimo-mase. Ove je godine promijenjena tehnika izrade, što je moglo zainteresirati i prošlogodišnje sudionike.
Radionicu je uspješno vodila prof. Marina Cindori, a zainteresiranih učenica je bilo dosta, za razliku od učenika koje to manje zanima. Mi knjižničari smo asistirali, napravili nekoliko fotografija koje smo iskoristili za uskrsni pano, kao i zanimljive učeničke pisanice kojima smo prošle godine  ukrasili prostor ispred knjižnice.
Korisnost takvog druženja, već smo više puta spomenuli na različitim mjestima, je višestruka, kako za učenike, tako i za knjižnicu i školu u cjelini. 
		 | 
		 
		 | 
		 
		
		| 
Jedna mogućnost održavanja sata razredne zajednice
		 | 
		 
		 | 
		 
		
		| 
Ove je godine postavljena u prostor knjižnice Graditeljske tehničke škole vrlo lijepa izložba maketa našeg tradicionalnog graditeljstva. Različite kuće iz svih krajeva Hrvatske precizno su izrađene, a koliki je trud u to uložen, nije potrebno ni govoriti. 
Za 2.c r Geodetske tehničke škole. i njihovu razrednicu Vesnu Nikić bilo je to prvo upoznavanje s prostorom knjižnice Graditeljske tehničke škole. Za buduće geodete ovi primjeri graditeljstva, dakle njima srodne struke, trebali bi biti zanimljivi. O  izložbi je, na  način primjeren učenicima, dakle  jasno i jezgrovito, ali i s puno ljubavi za temu,  govorila kolegica Martinović. Da bismo imali nekakav vizualni trag o tom posjetu  i drugima mogli pokazati nešto s izložbe, napravili smo i nekoliko zajedničkih fotografija.  
Mislimo da je na taj način sat razredne zajednice 2.c r. iskorišten vrlo originalno i korisno, iako, ako ćemo  biti do kraja iskreni, učenici nisu pokazali previše zanimanja za eksponate. No, to je tako gotovo uvijek: najteže je pobuditi interes mlade generacije za neke aktivnosti, koliko god one nama izgledale korisne, poučne itd. … itd. 
  		 | 
  		 
		 | 
		 
		
		 
	 |