Datum:

Geodetska tehnička škola, Zagreb - knjižnica
Ministarstvo znanosti i tehnologije Hrvatska akademska i istraživačka mreža Sveučilišni računski centar
Knjižnica Geodetske tehničke škole -> Učenici -> Osvrti -> Božić 2003. - SSNMTS GTŠ-a
Osvrt na Story Super Nova Music Talents Geodetske tehničke škole
Zadnji dan prvog polugodišta, točnije u petak 19.12.2003. godine u našoj knjižnici održan je, u skladu s već popularnim natjecanjem, izbor za najboljeg pjevača i pjevačicu. Show Story super nova music talents u našoj školi privukao je slabo zanimanje, ali oni koji su bili prisutni iz prve ruke mogu potvrditi da zabave nije nedostajalo. Na repertoaru su u skladu sa nadolazećim praznicima bile božićne pjesme. Natjecanju su se odazvala četiri kandidata, veće zanimanje je izostalo zbog samog zadnjeg dana škole, ali i manjka hrabrosti da se istakne pjevački talent ili antitalent.
I ovoga su puta za natjecanje više hrabrosti imale cure. U tom natjecanju nitko, ali ama baš nitko nije bio gubitnik. Najčešće izvođene pjesme koje su kandidati odabrali bile su Tiha noć i Radujte se narodi. I dok su kandidati morali sakriti tremu, žiri na čelu s knjižničarom naše škole prof. Butorcem imao je težak zadatak. Za vrijeme dok su kandidati i ostali okupljeni čekali rezultate u knjižnici, vladala je uzbuđujuća atmosfera: pobjednik je bio upitan do zadnjeg časa. Da je teško bilo odlučiti, složio se i žiri. Prvo mjesto podijelile su Karolina i Marina, iza njih slijedila je Ana, a potom i ja. Moram priznati, konkurencija je bila jaka, a cure su bile savršene. Budući da je to meni bio prvi pjevački pokušaj, trema me je totalno izbacila iz konkurencije. Ja sam sama sebi po ne znam koji put ponavljala kako sam totalni antitalent za pjevanje, no držim se one dobre stare poslovice: Nije važno pobijediti, već sudjelovati. No što ću kad volim pjevati.
Za kandidate knjižničar je pripremio poklone koji su nam uručeni nakon objavljivanja rezultata. Malih slatkih paketića bilo je i za ostale prisutne koji su nas kandidate vjerno podržavali pljeskom tijekom natjecanja. Nakon uručivanja nagrada uslijedila ja mala zakuska i druženje uz pjesmu. Cijelo natjecanje zabilježeno je fotoaparatima i kamerom za trajno sjećanje na susret.
Da se na tom natjecanju ocjenjivao i nagrađivao pljesak publike, meni pobjeda ne bi izostala. Nadam se da sljedeći put ne će izostati i nominacija u toj kategoriji. Svima onima koji nisu sudjelovali predlažem da skupe hrabrosti i da sudjeluju u nadolazećim projektima naše knjižnice, možda uskoro i u još jednom projektu za izbor nove pjevačke zvijezde, ovaj put s pjesmama po vlastitom izboru. A do tada Story Super Nova na geodetski način su Marina i Karolina. Njima još jednom iskrene čestitke, a ostalim kandidatima više sreće idući put. Do novog događanja u našoj knjižnici evo savjeta: čitajte knjige iz naše knjižnice i budite jako dobri prijatelji s knjigama. Možda upravo vi postanete najbolji čitatelj na kraju ove školske godine kao što sam ja bila prošle. To bi mi bilo jako drago, ali ne znači da ću lako predati "krunu".
Za sve tekstove na web stranici knjižnice odgovoran knjižničar prof. Nikola Butorac.
Stranice izradio i uređuje Mario Lovrić. Zadnja izmjena 01.03.2004.
Sva pitanja, komentare, prijedloge i kontakt u vezi s web-stranicom pošaljite na